Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Voorstellen! (206)
26-05-2016, 21:38, Bekeken: 579 keer.
Bericht: #1
Switch
Beginner

Persoonsgegevens:
Laatst Online:
09-06-2016

Man  Nederland Voorstellen! (206)
Goedenavond alle,

Ik ben Bradley, 22 jaar uit Spijkenisse, bij Rotterdam.

Eergisteren heb ik een nieuwe auto opgehaald, namelijk een Ice Blue Peugeot 206 1.4 Gentry!
185.000 +- km op de teller (dealer onderhouden, rijdt als nieuw) met NAP, en nieuwe APK.

Hiervoor reed ik een bone-stock Suzuki Alto, en met bone-stock bedoel ik geen toerenteller, geen stuurbekrachtiging, geen airco, geen centrale deurvergrendeling, enzovoort.

Dus van dit naar een luxe 206 is een wereld van verschil! Half leer, climate control, elektrische ramen, stuurbekrachtiging, enzovoort.

De Alto was gewoon op... Gescheurde voorruit, check engine lampje, enzovoort. Missen ga ik hem wel, na 4 jaar dagelijks gebruik.

Al hoewel heb ik wat kleine probleempjes met de 206!

Als eerste: Als ik hard rem, dan knippert m'n handrem lampje. Als ik op het gas tik, gaat het direct weer weg. Het komt alleen terug als hij onder de 1000 toeren komt. Dit gebeurt ook alleen na een semi-lange (uur/anderhalf uur) rit. Als ik hiervoor hard op de rem trap is er niks aan de hand.

En m'n dashboard verlichting werkt niet! Ja, de dimmer heb ik geprobeerd, dit is het niet. De lampjes als handrem, olie etc etc doen het allemaal wel.

Beiden geen wereld ramp, maar alsnog haha.
Weet iemand hier misschien welke lampjes/hoeveel ik in mijn dashboard moet vervangen, en kan het de handrem sensor zijn?

Thumbs-Up

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Peugeotwereld.nl © 2017