ik ben. |
27-12-2014, 19:58, Bekeken: 3689 keer. Bericht: #1 | |
Offline rockabillyBeginner ![]() Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: Autogegevens: Auto: Uitvoering: Kleur: Motor: Bouwjaar: | ![]() ![]() Hallo. Ik ben pascal en woon in huizen (nh) Ik ben sinds 02-01-2006 in het bezit van een mooie 407 xt pack uit 2006. Ik ben van plan om een aantal dingen te veranderen om hem nog net iets meer af te krijgen. De velgen zijn nebula's van Volvo. |
29-12-2014, 13:30 | |
Offline Bengel306 lover ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: Autogegevens: Auto: Uitvoering: Kleur: Kleurcode: Motor: Motorcode: Bouwjaar: | ![]() ![]() Welkom Pascal Ben zeer benieuwd waar na 9? jaar de puntjes op de i worden gezet ![]() |
29-12-2014, 13:53 | |
Offline rockabillyBeginner ![]() Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: Autogegevens: Auto: Uitvoering: Kleur: Motor: Bouwjaar: | ![]() ![]() Helemaal mee eens ![]() Wil alleen nog een kofferbak spoiler en andere einddempers |
08-03-2015, 00:18 | |
Offline MaartenForumlid ![]() ![]() ![]() ![]() Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: Autogegevens: Auto: Uitvoering: Kleur: Motor: Motorcode: Bouwjaar: | ![]() ![]() Welkom Pascal bij de Club, Jeetje wat ziet jouw 407 er dik uit zeg! Chapeau |
10-03-2015, 19:09 | |
Offline TvHJunior Lid ![]() Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: Autogegevens: Auto: Uitvoering: Kleur: Kleurcode: Motor: Motorcode: Bouwjaar: | ![]() ![]() Dikke 407 zo |
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Peugeotwereld.nl © 2019