ELECTRA peugeot 206 accu kapot? |
21-12-2014, 10:46, Bekeken: 2503 keer. Bericht: #1 | |
Offline Marco VelteropBeginner Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: | ![]() ik heb een probleem met mijn Peugeot 206 1.6 premium uit 2002 Als ik hem start is net of de stroom even onderbroken wordt ook gaat de datum en tijd niet goed staan net of de accu eraf geweest is de radio met ingebouwde navigatie piept ook constant volgens mij is dit standaard radio die er in hoort hij start verder goed zou de accu af kunnen zijn ? of zou er anders wat zijn |
16-01-2015, 03:39 | |
Offline TvHJunior Lid ![]() Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: Autogegevens: Auto: Uitvoering: Kleur: Kleurcode: Motor: Motorcode: Bouwjaar: | ![]() ![]() Kan in mijn ogen 2 oorzaken hebben, of je hebt ergens een massa probleem of je accu loopt op zijn eind. Accu kun je opzich vrij simpel testen door de spanning te meten als de auto helemaal uit is en als de motor draait. Ik vermoed dat de 206 namelijk ook met een vrij hoge boordspanning werkt van ruim 14 volt bij draaiende motor En de accu zou een rust spanning moeten hebben van bijna 13 volt. |
08-03-2015, 01:25 | |
Offline MaartenForumlid ![]() ![]() ![]() ![]() Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: Autogegevens: Auto: Uitvoering: Kleur: Motor: Motorcode: Bouwjaar: | ![]() ![]() Ik denk inderdaad ook dat de beste optie accu vervangen is. |
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Peugeotwereld.nl © 2019