Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

OVERIGE Peugeot 208 Like
22-09-2014, 23:13, Bekeken: 1258 keer.
Bericht: #1
Maarten
Beheerder
Beheerders

Persoonsgegevens:
Laatst Online:
09-04-2016

Autogegevens:
Auto:
Peugeot 208 Style
Uitvoering:
3 Drs Hatchback
Kleur:
Zwart
Motor:
1.2 VTI
Motorcode:
CHMZ
Bouwjaar:
2014

Man  Nederland Peugeot 208 Like
Omdat er een krasje op mijn deur hersteld word door de autospuiter heb ik mijn 208 active achter gelaten, en heb ik voor twee dagen een Peugeot 208 like meegekregen.

De Peugeot 208 LIKE heeft minder motorvermogen dan de Active maar rijdt zeker niet slecht.

Wat leuk gedaan is bij de Peugeot Like zijn de speelse kleuren combinatie's. Zo is deze versie wit met blauwe spiegels en zitten er in het interieur allemaal hoogglans witte delen. Ook mistaan de blauwe gordels niet in het interieur.
Ik ben wel enig luxe gewend met mijn Active en dat is met de Like toch iets minder. Parkeerhulp, navagatie zijn bijvoorbeeld dingen die missen, Wel zit er in de Like standaard airco en onhandige bekerhouders is. Dit is in het lagere prijs segment een hele goede auto met fijne rijeigenschappen.
Wel moet je de kleine leeuw vergeven dat die nogal brult bij het optrekken dit heeft te maken met het kleine motorblokje van 1liter.
Voor luxe paarden met een lager budget zou ik de 108 active aanraden, mensen met weinig wensen hebben meer dan genoeg aan een Like en rijden een robuuste auto.
24-09-2014, 00:40
2
DMulder
Junior Lid

Persoonsgegevens:
Laatst Online:
31-10-2014

Man  Nederland RE: Peugeot 208 Like
Ik vind de Peugeot 208 Like een leuk autootje om te zien hij is alleen een beetje kalig aan de binnenkant.

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Peugeotwereld.nl © 2017