Even voorstellen Dirk |
08-09-2014, 01:52, Bekeken: 2156 keer. Bericht: #1 | |
Offline Dirk1980Beginner ![]() Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: Autogegevens: Auto: Uitvoering: Kleur: Motor: Bouwjaar: | ![]() ![]() Ik zal me even voorstellen ik ben Dirk Hoefnagel. Mijn vrouw en ik zijn sinds kort in het bezit van een Peugeot 106 XS 1.6. Omdat de auto behoorlijk wat werk heeft, heb ik me hier ingeschreven zodat ik mijn kennis kan verbreden. Tevens vind ik het erg leuk om actief te zijn binnen diverse Peugeot groepen. Hiervoor heb ik een Peugeot 205 1.1 S6 gehad wat me altijd goed beviel tot dat de auto teveel kosten met zich mee bracht, helaas heb ik hem toen verkocht. |
08-09-2014, 10:26 | |
Offline SanderWebmaster ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: Autogegevens: Auto: Uitvoering: Kleur: Motor: Bouwjaar: | ![]() ![]() Welkom op het forum, we zijn net geopend maar schroom niet om eventuele vragen hier neer te zetten. Maarten is monteur geweest, en ikzelf heb ook opleiding tot automonteur genoten. dus is er redelijk wat kennis in huis over auto's. Veel plezier op het forum ! |
Geniet van elke dag alsof het je laatste is ! | |
08-09-2014, 19:00 | |
![]() ![]() Welkom Dirk wat leuk dat in ons midden bent. Schroom niet om vragen te stellen daar zijn we voor. Nogmaals welkom en veel plezier. | |
15-09-2014, 22:46 | |
Offline FinbrouwerBeginner ![]() Persoonsgegevens: Berichten: Geregistreerd: Laatst Online: Autogegevens: Auto: Uitvoering: Kleur: Motor: Bouwjaar: | ![]() ![]() Welkom op peugeotwereld Dirk. Nu alleen nog foto's van je bolide ![]() |
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Peugeotwereld.nl © 2019